اس ام اس های ولنتاین


love

         www.royaye-bi-payan.blogfa.com

 

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینكه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه . . . 

فرشته ها وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن ما بهشون ميگيم دوست. ولنتاینت مبارک 

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دو بهانه اند برای اینکه به تو بگویم ...
بی بهانه دوستت دارم...
 

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟
میخوان به ما بفمونن توی سکوت و فاصله هم میشه گفت
دوستت دارم . . .

 

valentine
v victor of love

 

a adoring u

 

l love u

 

e every thing 4u

 

n need u

 

t thinking of u

 

i i miss u

n nothing but u

 

 

با خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم

 

 
 

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه
برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ٬ قلبش به خاطر من میتپه . . .
 

 
بقیه ماجرا در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای ورود به ادامه مطلب اگر عضو هستید با ورود به پروفایلتان رمز را دریافت کنید در غیر این صورت عضو شوید ضرر نخواهید کرد توجه: کلیه مطالب خواسته شده ضمن عضویت را تکمیل نمایید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,ساعت 1:8 توسط سوین&مهران| |


Power By: LoxBlog.Com